15:34
[UNSZ]Clan WETERAN
IMMUNITET
DONATOR
DONATOR
kwiecień 19, 2012
A propos naszych wczorajszych rozmów na tema CMR oraz NFS zamieszczam mój ulubiony onboard z przejazdu Colina na rajdzie Walii w 2001 roku. Każdy, kto ma prawo jazdy i trochę praktyki za kółkiem zrozumie, o co mi chodzi.
p.s.
Odcięcie na 6 biegu to jakieś 200 km/h, a wszystko nie na równym torowym asfalcie, ale na leśnej drodze pół metra od drzew.
17:29
[UNSZ]Clan KAPITAN
IMMUNITET
DONATOR
marzec 4, 2012
21:18
[UNSZ]Clan WETERAN
IMMUNITET
DONATOR
DONATOR
maj 29, 2012
21:25
[UNSZ]Clan WETERAN
DONATOR
DONATOR
październik 14, 2012
23:01
[UNSZ]Clan WETERAN
IMMUNITET
kwiecień 4, 2012
10:36
[UNSZ]Clan WETERAN
IMMUNITET
DONATOR
DONATOR
listopad 28, 2012
Mysle ze sama jazda w ten sposob to kwestia praktyki i nie jest to takie trudne . Mialem okazje przejechac sie subarynka po zuzlu i kontrola pojazdu z duza moca , 4x4 w poslizgu nie jest taka trudna ( probowalem pobawic sie moim autem z napedem tylko na przednia os i efekty byly mizerne ).
Bardziej zadziwiajacy jest fakt kosztow takiej zabawy , opony ,felgi i zuzycie elementow mechanicznych dla zwyklych zjadaczy chleba jak ja jest raczej nieosiagalny .
http://www.speedtest.net/my-result/d/2a502013-eb9d-49b4-9531-76594785e0a5
16:15
[UNSZ]Clan KAPITAN
IMMUNITET
DONATOR
marzec 4, 2012
17:43
[UNSZ]Clan WETERAN
IMMUNITET
DONATOR
DONATOR
kwiecień 19, 2012
Svavek, ja również jeździłem po szutrze, a i po lodzie się zdarzało, i przodem i tyłem i na 4 kółka. Kontrola to jedno, ale wrzucanie samochodu w sekwencję zakrętów, kiedy wali się ponad stówę, przy świadomości że nie ma miejsca na ratowanie, to zupełnie inna bajka. Ale fakt, że jest to piekielnie drogi sport. Za auto z dopiskiem WRC trzeba wyłożyć jakieś pół miliona euro. Paliwo kosztuje ok 10 euro za litr, a samochód pali go ponad 50 litrów na setkę, o kosztach części zamiennych nie wspominając.
Jeśli chciałbyś się pobawić autem przednionapędowym, to polecam założyć mocno zużyte gumy na tył i przepompować je do obciążenia zalecanego przez producenta przy pełnym załadowaniu samochodu. Przód bez zmian. Wyłączyć stabilizację, znaleźć trochę śliskiej, albo luźnej nawierzchni i zabawa murowana.
Ken Block jest dobrym showmanem i ma niezłych sponsorów, ale w każdym rajdzie, w jakim startował dostawał od europejczyków niemiłosierne baty.
20:58
[UNSZ]Clan WETERAN
IMMUNITET
DONATOR
DONATOR
listopad 28, 2012
21:12
DONATOR
DONATOR
czerwiec 4, 2012
21:22
[UNSZ]Clan WETERAN
IMMUNITET
DONATOR
DONATOR
kwiecień 13, 2012
Też kiedyś wyłączyłem ESP i chciałem zrobić Collina... z reguły zwykle sie udawało ale tego pięknego zimowego dnia było inaczej,nie wiem może szybkość za duża,może zbyt zaśnieżona i wąska droga...pamiętam tylko tyle że poczułem niesamowitą bezradność jakbym frunął w ważącym 2 tony samochodzie....i tak sie znalazłem kilkanaście metrów w szczerym polu i bajecznych zaspach śnieżnych.. potem było kilka godzin odśnieżania i prób wyjazdu,ale ostatecznie moja Ada wygramoliła się i wyszła z tych opresji bez szwanku,czego nie można powiedzieć o mnie,pozostał mi uraz do oblodzonej drogi..
Tak jak mówi Also ,kółeczka i kontrolowane poślizgi to jedno,a rajd WRC ,gdzie na każdym metrze można napotkać niespodziankę to całkiem inna sprawa..
23:31
[UNSZ]Clan KAPITAN
IMMUNITET
DONATOR
marzec 4, 2012
Najwięcej użytkowników online: 331
Obecnie online:
23 Gość(i)
Obecnie przeglądają tę stronę:
1 Gość(i)
Statystyki użytkowników:
Posty gości: 14
Użytkownicy: 850
Moderatorzy: 0
Administratorzy: 2
Statystyki forum:
Grupy: 7
Fora: 35
Tematy:1122
Posty: 8700
Najnowsi użytkownicy:
KeithOntot, LorenAbero, Snezhaawalp, FURIA, Swyniu, SamochodyNut, Ralphineld, ProsterCar, AntonioDrync, afupazovobilAdministratorzy: unsznuptryk: 748, zakapior: 331